Megfelelő CSS-partnerrel rendelkezni óriási előnyt jelent minden egyes e-shop tulajdonos számára, aki Shopping vagy Dynamic remarketing kampányt használ, vagy még mindig gondolkodik rajta. Egyesek akár 20% -ot is megtakaríthatnak egy kattintással, ingyenesen.

Mi van, ha valaki több CSS-partnerre vágyik, lehetséges ez? Persze hogy az. A CSS partner – Shop in EU-t kivéve az e-shop használhatja a versenytárs CSS partnereit, vagy adott esetben a Google CSS – t.

Egy Google Ads-fiók több Merchant – fiókhoz kapcsolódik, például háromhoz, így egyetlen termékkel több pozíciót is lefedhetnek. Ha egy eladó iPhone 11 Pro-t szeretne hirdetni, a keresés így nézne ki:

  • iPhone 11 Pro Max,
  • iPhone 11 Pro 256GB Silver,
  • iPhone 11 Pro 64GB Black.

Ez azt jelenti, hogy egyetlen eladótól a Shopping – ban nem lesz ugyanaz a termék (iPhone Pro Max) háromszor, hanem három változat három CSS – partnertől.

Ha az Ön propagációra elkülönített pénze ( pénzügyi eszköze) elegendő, ez egyben lehetőség arra is, hogy növelje jelenlétét az online piacon.

Milyen előnyei és hátrányai vannak annak, ha több CSS-partner van?

Ez jó lehetőség lehet az online eladók számára, hogy még jobb teljesítményt érjenek el hirdetéseikkel. Több kattintást, több látogatót érhet el, de ez több pénzbe fog kerülni, mint amikor csak egy CSS partnert használ.

Előnyök Hátrányok
Több pozíciót érhet el Drágább lehet
Nagyobb látogatottság a weboldalán A termékek kezelése nehezebb
Több konverzió Több Merchant fiók
Megtarthatja a Google CSS-t Egy másik CSS-partner használata drága lehet

Ha több CSS-partnert szeretne kipróbálni, vagy csak nem akarja elveszíteni a Google CSS-t, akkor ingyenesen használhatja programunkat.

Mi az eljárás egy másik CSS partner igényléséhez?

Ha úgy dönt, hogy megtartja a Google CSS-t, és tőlünk is szeretné használni a CSS-t, egyszerűen töltse ki regisztrációs űrlapunkat. Mi az eljárás?

  • Weboldalunkon kattintson a “Kihasználnám a CSS Szolgáltatásait” gombra.

  • Töltse ki az összes szükséges információt.

  • A „Program” mező alatt válassza az „Új Google Merchant-fiókot szeretnék létrehozni” lehetőséget.

  • Vevőszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a következő lépésekkel kapcsolatban. El kell küldenie a fiókjával kapcsolatos alapvető információkat (név, ország, e-mail cím).

  • Ezután létrehozunk Önnek egy új Merchant Center-fiókot, amely a mi CSS MCA alatt található, és amelyhez teljes jogokat adunk.

  • Fiókja létrehozása után össze kell kapcsolnia Merchant fiókját a Google Ads-fiókjával. Ezután csak töltse fel a termék feed-et, és elkezdhet hirdetni.

  • Kész, most két CSS-partnere van a hirdetésekhez.

Miért hozunk létre Merchant Center-fiókot az Ön számára?

A CSS szolgáltatás alkalmazásához a Google-nak “át kell váltania” Merchant fiókját a CSS Partner MCC alá. Könnyen kihagyhatjuk ezt a folyamatot, ha közvetlenül a mi MCC-nk alá hozunk létre egy Merchant-ot, így a CSS program azonnal alkalmazandó lesz.

Várjuk regisztrációját!