Ha növelni szeretné az eladásait, akkor mindig át kell tekintenie a versenytársait. Nem lesz az első se az utolsó, ha odafigyel a stratégiájukra, és azon gondolkodik, hogyan lehet őket megelőzni.

Először is rá kell jönni, milyen stílusban kommunikálnak és hirdetik termékeiket. Nagyon valószínű, hogy ha Ön a Google Ads szolgáltatást használja, és versenytársai továbbra is haladnak, akkor a Google-t is használják a hirdetésekhez.

A Google Ads sokféle hirdetést kínál, és az egyik legnépszerűbb a Shopping-hirdetések, vagyis a Google vásárlásban megjelenő képes hirdetések.

Statisztikailag ez a legnépszerűbb hirdetéstípus, mert tartalmaz képet, leírást, üzlet nevét és a termék árát. Így a felhasználó ismeri az összes fontos információt, és egyértelműbb számára, hogy melyik termékre kattintson.

A versenytársa vásárlási hirdetéseket használ?

Ha a Google Ads szolgáltatásban hirdet, és nem használja a Shopping-hirdetéseket, akkor elveszít egy nagyszerű lehetőséget. Lehet, hogy ezek a hirdetések nem annyira relevánsak az Ön értékesítési szegmense szempontjából, de érdemes időt szakítania arra, hogy megvizsgálja, versenytársai ilyen típusú hirdetést használnak-e.

Hogyan állapítható meg, hogy a versenytársa Shopping-hirdetéseket használ-e?

Számunkra egyértelmű, hogy azt sem tudhatja, ki az összes versenytársa. Ezért megmutatjuk a legegyszerűbb módszert annak kiderítésére, hogy kik a versenytársai, és hogy Shopping hirdetéseket használnak-e.

Példaként az Ön vállalkozása az autókiegészítők értékesítésére összpontosít.

  1. Másolja a legtöbbször eladott termék nevét. Mivel példaként az autós kiegészítők értékesítését hoztuk, a termék neve “autós üléshuzat DUO Luxus fekete-kék” lehet.
  2. Írja be ezt a nevet a Google keresésbe.
  3. Látni fogja a szöveges és a Shopping-hirdetéseket. A Shopping hirdetések közvetlenül a keresés alatt vagy a jobb oldalon jelenhetnek meg.
  4. Észrevehet bizonyos üzleteket, amelyek az Ön számára a legjobban eladott terméket is hirdetik. Most van egy listája a versenytársairól, amelyek Shopping-hirdetéseket használnak.

Ha nincs Shopping-hirdetése, akkor elveszít egy egyedülálló lehetőséget az eladások növelésére. Javasoljuk, hogy használja a BlueWinston eszközünket, melynek köszönhetően minden hirdetése néhány perc alatt elkészíthető, 30 napos ingyen próbaverzió allat.. Ha bármilyen problémája van, támogatási csapatunk ingyenes kampányok létrehozásában és optimalizálásában segít.

Szeretném kipróbálni a BlueWinston eszközt

Használják a versenytársai  a CSS partner előnyeit?

Amellett, hogy megismerte a versenytársait és az általuk használt hirdetés típusokat  megtudhatja, hogy használnak-e CSS-partnert.

A hirdetés alatt mindig megjelenik a hirdető által használt CSS szolgáltatás neve. Ha “by Google” jelenik meg, akkor ez azt jelenti, hogy a hirdető nem használ semmilyen CSS-programot, így elveszíti az eredmény javításának és a kattintásonkénti költség csökkentésének lehetőségét.

Például, ha  “by Shopping in EU”  jelenik meg, akkor a hirdető felhasználja a CSS program teljes potenciálját, amelyel számos előnyt élvez.

Milyen előnyökkel jár a CSS partner?

Amellett, hogy a Shopping-hirdetések önmagukban is előnyt jelentenek, a CSS programnak köszönhetően még többet kaphat. Ezek különböző CSS-partnerek, amelyek lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy termékeiket megjelenítsék termék-összehasonlítóikban, és jelentős kedvezményt kapjanak a kattintásonkénti árból.

A CSS program azért jött létre, mert a Google pert vesztett az Európai Unióval szemben a piac monopólium-magatartása miatt. Ez lehetővé tette, hogy a kiválasztott termékár-összehasonlítók alacsonyabb kattintásonkénti költséget kínáljanak ügyfeleiknek a Google Shopping és a Remarketing hirdetésekben.

Olvassa el következő cikkünket, ahol összehasonlítjuk a különböző CSS partnereket.

A CSS program fő előnyei

  • Kattintásonkénti árcsökkentés akár 20%

  • ROI csökkentés , azaz a hirdetési költségek

  • Impressziók növelése és a hirdetések teljesítmény növelése

  • láthatóság növelése

  • A piaci pozíció javítása a CSS program által nem használt versenytársak szemben

A CSS Shopping In EU program esettanulmányok

A CSS program teljesítménye sok tényezőtől függ. Az eredmények az eladások minden szegmensénél eltérően jelenhetnek meg. Ez a szezonalitástól is függ. Ha napszemüveget árusít, több mint biztos, hogy tavasszal jobb eredményei lesznek mint télen. 

Ebben a részben megvizsgáljuk ügyfeleink különböző eredményeit, ahol összehasonlítjuk a CSS programunkra való áttérés előtti és az átmenet utáni időszakot.

1. esettanulmány.

Szegmens: drogéria és hajápolás

Ország: Csehország

Időszak: február 11.  –  március 11.

A CSS-programunk átállása február 26-án volt.

A CPC 18,5% -kal csökkent a napi kattintások száma pedig 23,50% -kal nőtt.

2. esettanulmány.

Szegmens: informatika és PC kiegészítők

Ország: Szlovákia

Időszak: január 19.  –  március 11.

A CSS programunk átállása február 14-én volt.

A CPC 27,3% -kal csökkent a napi kattintások száma pedig 42,5% -kal nőtt.

Ebben az esetben a kattintásonkénti költség több mint 20% -kal csökkent. Ezért említettük, hogy ez nagyban függ a szegmenstől és a versenytársaitól.

3. esettanulmány.

Szegmens: egészség és egészséges táplálkozás

Ország: Szlovákia

Időszak: január 30.  –  március 11.

A CSS-programunkra való átállás február 20-án volt.

A CPC 37,5% -kal csökkent a napi kattintások száma pedig 92,9% -kal nőtt. Nagyon jó eredményre jutottunk ezzel az ügyféllel.

4. esettanulmány.

Szegmens: fehérnemű 

Ország: Ausztria

Időszak: január 30.  –  március 11.

A CSS-programunkra való átállás február 20-án volt.

Észreveheti, hogy a kedvezmény nem érte el a 20% -ot. Egyébként nincs miért aggódni. Minél tovább használja a CSS programot, annál jobb eredményeket fog elérni.

5. esettanulmány.

Szegmens: matracok 

Ország: Szlovákia

Időszak: február 11.  –  március 11.

A CSS-programunk átállása február 26-án volt.

A CPC 50% -kal csökkent, a napi kattintások száma pedig 257,3% -kal nőtt.

Itt észreveheti az e-bolt egyediségét és szinte semmilyen versenytársakat.

Csatlakozni akarok egy CSS programhoz!